31 Mayıs 2011 Salı

Radikal'den Semerkant Testi

Bayılıyorum bu Radikal Kitap Eki'nin testlerine... Ben kare bulmacaları hiç sevmem, ama testlerle hayatını belirlemiş bir neslin çocukları olduğumdan sanıyorum, bu test Radikal Kitap'ın en sevdiğim bölümlerinden birisi.

Geçen hafta da, Semerkant ile ilgili test vardı. Yazar, konu vb söyleyemem, şifre, ay pardon karıştım (!), kopyaya girer. Söyleyeceğim odur ki, testin yanıtlarında hata yapmış Radikal :)) Testte hata bulan öğrenciye bayılırdı babam... Canım babam...

Teste buyurmak isteyenleri şöyle alalım : Radikal Testi

Hangi yanıtta hata var, bakınız yorumlar.

Bu hatadan ayrı, bir başka sorunun seçeneklerinde de tekrar var ama, Radikal Kitap'ı zor durumda bırakmamak için (!!) konuyu uzatmıyorum. Bakalım hangi soruda ? Bu da benden size test ... Babacığım, seni çok seviyorum.