11 Haziran 2011 Cumartesi

trip advisor - Duygu'nun Dünya Haritası




Nasıl oluyorsa oluyor ! ben bu en üstteki haritayı bir türlü düzeltemiyorum :(
56 ülkeye gitmedim, en sevdiğim şehirlerin ilki de NY değil, İSTANBUL...
33 ülkede 183 şehire gitmişim, ve daha gitmek istediğim 32 ülkede 97 şehir daha varmış :)) 32 yeni ülke değil, bu sayıya gittiğim ama bir daha gitmek istediğim ülkeler de dahil.
Peki, 183 + 97 kaç yapar ? 280...
Peki TripAdvisor neden toplam 283 diyor ? Çünkü en sevdiğim şehirleri de, nedendir bilinmez, bir kere daha ekliyor toplam şehir sayısına, ediyor 283... Asabiysem, sebebim var !!

Neyse, en favori şehirlerim, sırasıyla :

  • İstanbul, Türkiye - dünyanın en güzel şehri, herşeye rağmen !
  • Floransa, İtalya - zamanda yolculuk
  • New York, NY, ABD - dünyanın tepesi

  • Tutmayın beni, gezmek istiyorum.
    "Mutluluk Vardığınız Yer Değil Çıktığınız Yolun Ta Kendisidir...."