1 Haziran 2011 Çarşamba

SEÇİM ANKETİ HİSLERİMİ AÇIKLIYORUM...

Habertürk'te seçim anketi sonuçları konuşuldukça bana da ilham geldi... Programa katılanlar yüz yüze görüşme yöntemi ile yaptık anketi vb dedikçe, ben de kendi tahminlerimi paylaşayım istedim.. Benim yöntemim "şahsi hislerime" dayanıyor, yani tamamen DUYGUsal...
AKP %50 üzeri, %52yi görebilir,
CHP %25, %27 olabilir,
MHP bence barajı aşar, sevenleri aşırtırlar yani. Bence %12 olur...
Kalanı da işte, Bağımsızlar, Has Parti ve diğer partiler arasında paylaşılır.
Kabaca 4-2-1-1 işte...
Mecliste 2 parti olmasındansa, 3 parti olmasını tercih ederim şahsen, yani bu sonuçlar bana uyar.

AKP anayasa değişikliği için yeterli milletvekili sayısına - 367 - ulaşır mı ?
Çok ince hesap bilmiyorum, TVde dinlemedim, ama bana öyle geliyor ki AKP net 367 çıkaramaz. Fakat bildiğimiz AKP bir yolunu bulur, bu anayasayı da istediği gibi çıkarır diyorum...

Belki de ben bu yüzden bu azınlık olma, asimile olma, farklı renklerin zenginlik olması konularında biraz hassasım, yukarıdaki tahminlerde de görüldüğü gibi kendim de bir nevi azınlık olduğumdan galiba.

Büyük resimde herkes kendi tercihini yaşar... Vatana millete hayırlı olsun, en kötü günümüz böyle olsun.

İlk 3 parti de bir önceki seçimlere göre oy oranını artırır, ve genel başkanlar mutlu mesut hayatlarına devam ederler.

13 Haziran'da yeni MHP kasedini bekliyorum, ondan sonra Bahçeli eyvallah deyip gidebilir, ama sebebini kasede bağlamaz elbette, uygun bir neden yaratır.

Burada söylemeden edemeyeceğim, tüm adamların evlilik dışı ilişkisi, bu evdeki hatuna göre çıtır olan hemcinslerimin talepleri (4çeker araba gibi), eh vekil / aday / aday adayı beylerin de bir şekilde bu istekleri karşılamışlıkları ve elbette kasetleri var... Bu noktada artık beni böyle sıradan hale gelmiş kasetler değil, ne bileyim daha iddialı kasetler şaşırtır, eşcinsel ilişki, grup aktivitesi ya da ne bileyim S&M gibi... Artık bu hep aynı kasetler sıktı, baydı, merak etmiyorum kim kiminle nerede nasıl... son sözüm de bu.